Wybierając firmowe reklamówki powinno się wyjątkową uwagę zwrócić na projekt…

właściwość ta nie jest ceniona przez torby reklamowe), ale w zamianza to są bardziej ekologiczne. Powróćmy jednak do sedna sprawy – w jaki sposób torby oddziałują na nasz umysł oraz czemu marketom tak wyjątkowo zależy, żebyśmy wychodzili z ogromną ich ilością? Odpowiedź znajduje się w umysłach przetwarzających informacje. Widząc osobę, która nosi, przykładowo, torby foliowe ze znanego marketu, sami mamy ochotę zrobić tam zakupy i niewiele później także kierujemy tam swoje kroki. To udowodnione naukowo zjawisko wywierania wpływu na innych konsumentów za pośrednictwem pozostałych klientów (a nie bezpośrednio – samego właściciela firmy). Jednym z popularniejszych zjawisk jest jednak skupianie się na torbach mniej szkodliwych dla środowiska – torby papierowe coraz bardziej wypierają plastikowe torby. Papierowe kojarzą się głównie z luksusem, a także z popieraniem organizacji stawiających sobie za cel przetrwanie naszego gatunku. Torby reklamowe więc już coraz częściej są papierowe bez względu na to, że relatywnie szybko podlegająone zużyciu, a co za tym idzie – krócej stanowią reklamę. Nie można zatem zapomnieć, jak bardzo torby reklamowe stanowią element wpływający na decyzje o zakupach. Chcąc ograniczyć negatywny działanie biznesmenów, warto zaopatrzyć się we własną torbę, w której pomieścimy zakupy oraz w taki oto sposób unikniemy zakupu (w tej chwili po dość wysokich cenach przez regulacje Unii Europejskiej) toreb papierowych bądź foliowych. Jednocześnie, uciekniemy od nieświadomego robienia reklamy dużym sieciówkom – chyba, że zależy nam na wypromowaniu, na przykład tego, że kupujemy w ekskluzywnych sklepach.Autor: torby papierowe

Źródło: torby papierowe